Retourzendingen
Retour aanmelden en retourverzendkosten
Wanneer u een product retour wenst te sturen dient u dit te melden aan ons klantenservice. Dit kan telefonisch op 088 2223311 of per e-mail op info@qeees.nl. Vermeld duidelijk uw bestelnummer en welk product u retour wenst te sturen. Vanaf ontvangst van uw product heeft u altijd 14 dagen het recht om een product retour te sturen. Uw retour dient uiterlijk op de 14e dag door Qeees te zijn ontvangen.
U bent vrij om de vervoerder te kiezen. De verzendkosten voor uw retour komen voor uw rekening. U mag het product ook persoonlijk in onze winkel retourneren. Terugbetaling van het aankoopbedrag geschied altijd per bankoverschrijving.
Verpakken van uw retour
Indien u uw bestelling retour stuurt dient u zorg te dragen voor het volgende:
- U voegt alle onderdelen (schroefjes, meegeleverd gereedschap, etc) en toebehoren (chime, batterijen, etc) bij uw retourzending bij
- De doos waar het product in zat is onbeschadigd
- U verpakt het retour op z’n wijze dat deze tijdens vervoer niet beschadigd kan raken.
Beschadigingen en missende onderdelen/accessoires
U bent ervoor verantwoordelijk dat het product onbeschadigd bij Qeees retour komt en dat alle onderdelen en accessoires bij het retourproduct zitten. Reparatie van beschadigingen (die niet binnen 1 werkdag nadat u het product heeft ontvangen zijn gemeld) of vervanging van missende onderdelen of accessoires komen voor uw rekening. De kosten hiervoor worden ingehouden op het aankoopbedrag.
Verwerking van uw retour
Na ontvangst van uw retour wordt deze binnen 2 werkdagen verwerkt. Terugbetaling van het aankoopbedrag vind binnen 1 week plaats.