Zendingen
Verzending van uw bestelling
Pakketten worden over het algemeen binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden via Post NL met tracking en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan aangetekende verzending via Post NL, waarbij handtekening vereist is, brengen wij de kosten voor aangetekende verzending in rekening. Om te kiezen voor aangetekende verzending dient u na uw bestelling contact op te nemen met de klantenservice.
Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending ontvangt u van Post NL automatisch een e-mail met Track en Trace code. Deze e-mail is afkomstig van noreply@edm.postnl.nl of onlineservice@edm.postnl.nl. Houd eventueel uw spambox/ongewenste mail in de gaten.
Verzending van meerdere bestellingen
Elke bestelling wordt afzonderlijk verzonden. Het is niet mogelijk om meerdere bestellingen te combineren tot een pakket. In uitzonderlijke situaties kan hiervan worden afgeweken door Qeees.
Vertraging van uw bestelling
Bestellingen worden altijd binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling door Qeees verzonden. Door drukte bij de vervoerder (Post NL) kan het helaas soms langer duren voor uw bestelling door u wordt ontvangen. Houd u daarom altijd rekening met een levertijd van 5 werkdagen na verzending.
Defect of beschadiging bij levering
Qeees verpakt en verzend uw bestelling altijd met de uiterste zorgvuldigheid. Mocht uw bestelling onverhoopt tijdens transport beschadigd of defect zijn geraakt dient u dit zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 1 werkdag, aan Qeees te melden. Wij zullen samen met u tot een geschikte oplossing komen.
Retourzendingen
Retour aanmelden en retourverzendkosten
Wanneer u een product retour wenst te sturen dient u dit te melden aan ons klantenservice. Dit kan telefonisch op 088 2223311 of per e-mail op info@qeees.nl. Vermeld duidelijk uw bestelnummer en welk product u retour wenst te sturen. Vanaf ontvangst van uw product heeft u altijd 14 dagen het recht om een product retour te sturen. Uw retour dient uiterlijk op de 14e dag door Qeees te zijn ontvangen.
U bent vrij om de vervoerder te kiezen. De verzendkosten voor uw retour komen voor uw rekening. U mag het product ook persoonlijk in onze winkel retourneren. Terugbetaling van het aankoopbedrag geschied altijd per bankoverschrijving.
Verpakken van uw retour
Indien u uw bestelling retour stuurt dient u zorg te dragen voor het volgende:
- U voegt alle onderdelen (schroefjes, meegeleverd gereedschap, etc) en toebehoren (chime, batterijen, etc) bij uw retourzending bij
- De doos waar het product in zat is onbeschadigd
- U verpakt het retour op z’n wijze dat deze tijdens vervoer niet beschadigd kan raken.
Beschadigingen en missende onderdelen/accessoires
U bent ervoor verantwoordelijk dat het product onbeschadigd bij Qeees retour komt en dat alle onderdelen en accessoires bij het retourproduct zitten. Reparatie van beschadigingen (die niet binnen 1 werkdag nadat u het product heeft ontvangen zijn gemeld) of vervanging van missende onderdelen of accessoires komen voor uw rekening. De kosten hiervoor worden ingehouden op het aankoopbedrag.
Verwerking van uw retour
Na ontvangst van uw retour wordt deze binnen 2 werkdagen verwerkt. Terugbetaling van het aankoopbedrag vind binnen 1 week plaats.